Wednesday, February 28, 2007

Deiligst.no



For moro skyld opprettet jeg en profil for min alias Panko Nero på deiligst.no.
Dette for å få en god latter på responsen, og for å snik promotere "Børre" for et yngre og stort publikum. De har mange brukere.
Men, bildet jeg lastet opp ble ikke godkjent. De kunne ikke vite at det var meg, så jeg måtte laste det opp på nytt hvor jeg holder et ark med navnet mitt, Panko Nero. Jeg tror at hvis jeg hadde lastet opp et dårlig bilde tatt med webkamera eller mobiltelefon så hadde det funket. Jeg skal prøve å laste opp samme bildet en gang til avfotografert fra skjermen med mobilkameraet, så får vi se. Alt for "Børre"!

Noen timer senere.

Dette bildet ble godkjent. Det samme bildet avfotografert fra skjermen med mobiltelefon. Hahaha, morsomt. Det neste eksperimentet blir å se hvor lite klær man slipper gjennom med. Stay tuned. (Ja jeg kjeder meg)